torsdag 21 augusti 2008

Tillbaka till verkligheten




Tillbaka till verkligheten efter rekreation i norra Sverige. Kom idag igång med detta igen efter att ha spenderat lite tid uppe i lappland och vilat ut. På måndag drar allvaret igång igen med nytt jobb, byter skadedjuren mot postutdelning så får väl se hur det går..

Under tiden i lappland har arbetet med projektet legat helt nere, däremot så har jag lyckats dra på mig ett nytt vad omöjligt att vinna. Var innan sommaren skapligt vältränad och vägde in på 81 kg. Nu efter misskött träning och oregelbundna mattider är jag nere på flugvikten 72 kg.

Så, stor i truten som man är accepterade jag vadet som går ut på att på en månad gå upp till 81 kg igen och innan jul väga in på 90 kg. Har dock hittat ett kryphål i detta, flickvännen sa aldrig rakt ut att dessa extrakilon måste komma sig av en ökad muskelmassa så sitter i skrivande stund med OS i bakgrunden och en skål Chockladbollar framför mig..

Hursomhelst då jag fick en kommentar som betonade hur svårt det skulle vara att få en utbetalning på cint.se så tar jag bort dessa kronor från "intjänade pengar", men fortsätter och kämpar med det iaf. Har gjort två undersökningar på globaltestmarket.com idag så får se hur det går.

Dessutom har jag tjänat 9 öre!! I reklamintäkter hitills på denna blogg så dessa ören får stå under "mina inmjänade pengar" istället... Nio ören, hm säger ni.. Nio ören, yes början på en miljon säger jag!

Inga kommentarer: