måndag 11 augusti 2008

Tillbaka till verkligheten..

Börjar förstå varför jag fick den här idén nu, knegade 11 timmar idag, jag knegar med att utrota skadedjur, skitroligt eller inte... Den ena getingen är den andra ganska lik...

Blev godkänd av (double.net) som affilator idag så har slängt upp lite reklam på bloggen nu, måste fixa till layouten med o sätta upp lite schyssta foton och så men allt i sinom tid, har ju knappt tre år på mig ändå att förfina allting.. Annars har det inte hänt så mycket med detta idag mest på grund av att jag inte har pallat, men har ju bestämt mig att det här inte ska dominera mitt liv, vill ju bli ekonomiskt lite mera oberoende och inte bara byta från det ena jobbet till det andra, 11 timmar om dagen räcker gott tycker jag...

Tar väl tag i det här lite mera sedan, men men.. Om någon därute nappar på min idé så får ni jättegärna höra av er om ni är intresserade av att sponsra projektet, sammarbeta på något vis eller har funderingar om vad i helvete jag egentligen sysslar med men den frågan vet jag dock inte om jag kan svara på än men men, blev kort dag med det här idag.

Arbetad tid: 0,5h
Intjänade pengar: 0kr.
Lön o kr/h

Inga kommentarer: