lördag 9 augusti 2008

Ingen blir miljonär över en dag...

Fruktansvärt okunnig. Finns inget annat ord för vad jag är, kommer ingen vart med bloggen, vill ha adsense reklam, men får inte de att fungera, vill lägga upp den på massa blogtopplistor men får inte det att fungera, tänkte bränna den med feedburner, vet inte riktigt varför men tror det är en bra grej som har något med toplistorna att göra men får inte det att fungera...

Kan undra om det är bara jag som är dum eller om det är lite krångel med sånt allt sånt..

Nåväl, har ju ett tag till på mig att tjäna ihop den där miljonen.

Spenderat ungefär tre timmar med projektet idag, mycket tid har gått med att få bloggen att fungera, lite tid gick åt cint.se och har suttit och googlat lite möjligheter att tjäna pengar på nätet med.. men men skam den som ger sig, imorgon är det en ny dag och då är jag tillbaks i kolgruvan, ska försöka blogga de flesta dagarna men tänker inte lägga ned hela mitt liv i detta så blir nog vissa dar då jag inte publicerar ett skit eller gör någonting för att komma närmre miljonen heller..


Nä nu är det jag som sätter mig med ett glas päronkonjak och gitarr för en stunds avkoppling från detta...

Summa för idag:
Arbete: 3h
Förtjänst: 0
Lön: 0 kr/h

Inga kommentarer: