söndag 10 augusti 2008

All work and no fun makes me a dull boy...

Kämpat lite med bloggen, lagt in lite länkar till diverse bloggarkiv och väntar på att vissa av dessa ska bekräfta att sidan är okej..

Ansökt på två affilator(reklam)-program: tradedoubler och (double.net) vet inte om detta går då bloggen inte ligger på eget domän ännu, har ju inget kapital att investera i domän eller webbhotell men hoppas på det bästa.. Annars så fortsätter jag googla i det hav av tips om hur man tjänar pengar över nätet, finns en jävla massa olika sidor, som antagligen är mer eller mindre bra men tror inte att någon på ärligt vis blivit miljonär på en månad, så går att utesluta minst hälften av dem...

Har fått mina första kommentarer, så antar att någon läst min blogg, om någon sitter inne med något bra tips får ni jättegärna lägga en kommentar med tips..

Ett fruktansvärt lustigt sammanträffande tyckte jag är att när jag la in sidan på olika bloggarkiv upptäckte jag en sida som hette tiggaren.se som hade som mål att på ett år lyckas tigga ihop en miljon, har dock säkert lite större startkapital men det roliga är att den sidan startades dan innan mitt projekt drog igång, och otroligt nog var jag ovetande om att det fanns en sådan sida.. Men men lite konkurrens har väl aldrig skadat, eller?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tjena!
Tiggaren här, ja vilket sammanträffande att vi startade sammtidigt. :-)
Kul och hoppas det går bra för dig...

Från noll till en miljon sa...

Tjena!

Tackar, tackar! Tror dock ditt projekt har större chanser att lyckas men får väl kämpa på... Men lycka till med tiggandet!