måndag 25 augusti 2008

Början på nått nytt..

Idag började jag mitt nya jobb, ska dela ut post för postens huvudkonkurrent. Lagom introduceringsdag på sådär 3 timmar varav minst 1 h ägnades åt fika. Tänk om alla arbetsdagar vore så! Tyvärr är det ju inte så, åker på praktik imorgon på citymail center i Enköping och är där till på Fredag så blir inget gjort åt projektet på ett tag..

Har gjort en marknadsundersökning åt globaltestmarket och jobbade vidare med Snutvarning! och hann nästan klart med att lägga in alla län i "systemet" när blogger började jävlas med mig så hoppas att detta inlägget går bättre! Nåväl mycket jobb kvar med den sidan men ska fortsätta få in länen, få upp reklam och donationsknapp och eventuellet donationstjänst via sms på sidan, om någon skulle vara intresserad av att hjälpa mig att jävlas med systemet. De pengar jag får in från den sidan ska jag öronmärka till att utveckla just den sidan.

Efter att detta är gjort är det bara att sätta igång att spana efter de drygt 800 kameraskåp som vi har på vägarna i Sverige. Skulle någon ha tips om var det sitter kameraskåp, hastighet på vägen och helst koordinaterna för kameran så får ni jättegärna tipsa mig genom att antingen lämna kommentarer under rätt kategori på den sidan eller maila till mig.

Nog om det, blir alltså inget mer bloggande förräns tidigast Fredag, är möjligt jag reser bort i helgen så kan inte säker säga om projektet hinner komma igång tills dess men hoppas på det iaf!

Ha det gott så länge!

inkomster: 24 öre (reklam)
arbetad tid: 4 h
lön: 6 öre/h

2 kommentarer:

Anonym sa...

blir smått komiskt att räkna inkomsterna per arbetstimme då du inte ens är uppe i 1 kr/dag

Från noll till en miljon sa...

Är väldigt komiskt att räkna intäkter per/h när jag inte tjänar i princip något alls men det är hela poängen med denna blogg, att redovisa allt slit och alla små summor, ta med allt, hur litet eller oviktigt det än må te sig så kan det en dag vara intressant att gå tillbaka och se hur allt startade om projektet mot alla odds skulle bli framgångsrikt...