torsdag 18 september 2008

Ont i arslet och tempen går på högvarv...


Har gjort klart min flytt nu, kämpat som en gris för att kånka in allt. Äntligen fått internet som förhoppningsvis ska funka så kan komma igång på riktigt med detta igen! Har varit sjuk i veckan, haft feber och halvt hostat lungorna ur mig men kände inte rimktigt att jag hade råd att sjukskriva mig så har tuggat ipren, vitlök och halstabletter vilket faktiskt har fungerat. Har orkat med hela veckan. Eller orkat och orkat, för tillfället går mitt jobb ut på att jag sitter i bilen, åker runt och spanar efter brevlådor och bygger adresregister så att vi senare i Oktober någon gång ska kunna ta upp konkurrensen med "de onda", "fienden", "posten", kärt barn har som sagt många namn och ni kankse kan lista ut vilket bolag jag jobbar för.. Men nog om min tröstlösa kamp för att överleva, mycket mer än så blir det väl tyvärr inte på en enkel arbetarlön..

Ska fortsätta med snutvarning nu tror jag, bara gå och koka mig kaffe, så man klarar hålla ögonen uppe..

Inga kommentarer: