torsdag 11 september 2008

2 timmar senare...

Äntligen, första kartbilden uppe på snutvarning, en simpel funktion i google maps gav mig lösningen, så succesivt med att fartkameror kommer upp på sidan kommer även kartbilder på alla att läggas till... Det börjar ta sig, även om jag har hela grovgörat kvar vet jag på ett ungefär hur jag ska gå till väga...

Inga nya undersökningar och ingen tid för andra idéer, nya jobbet suger musten ur mig, 3 veckor gjorda och redan utbränd som fjolårets grill som står och rostar i källarförrådet. Om någon vill veta upphovsmannen bakom det fenomenala uttrycket så "look no further", kan inte bara drömma om miljoner och bygga halvtaskiga bloggar, han kan vitsa till det med orden också.. Känns betryggande för mitt projekt att jag inte bara har en spjutspetskompetens utan att jag faktiskt bemästrar dem flesta, så länge inget går åt helvete i alla fall...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Intressant blogg, fortsätt kämpa så är jag övertygad om att du kommer att nå den där miljonen inom en snar framtid!

Från noll till en miljon sa...

Tack för de värmande orden, kanske får lägga i en växel till med det här projektet men är kull att få uppmuntran!