måndag 8 september 2008

Ännu ingen som blinkar med heljusen för mig:(

Ännu inte fått in tips på fartkameror på snutvarning men tror stenhårt på min idé och om det behövs så får jag väl cykla (ingen budget till bensin ännu) runt Sverige och leta upp varenda kamerajävel själv men tror att sidan kommer bli den bästa av sitt slag, när första fartkameran kommer in på sidan kommer jag även uppdatera sidan med info om var polisen gör sina kontroller.

Hoppas även kunna börja dra in någon slant på den, för vill verkligen få upp den på eget domän och fixa till ett snyggare sidupplägg än det nuvarande...

Mina intäkter ligger för närvarande på 71 öre från reklam, de pengar jag har på konton på cint.se och globaltestmarket.com, får jag inte ut ännu, måste göra fler undersökningar och tjäna ihop mer pengar först...

Ska återgå till att redovisa vad jag tjänar varje dag och räkna ut timlön, så fort jag får lite koll på mina vardagsrutiner, vilket för en hopplöst oorganiserad människa som jag kan ta upp till flera månader...

Inga kommentarer: