tisdag 9 september 2008

Livet i ett ekorrhjul

Idag har jag "trampat runt på min cykel" och hittat 3 fartkameror till snutvarning i Örebro län, dessa 3 kameror passerade jag på min väg till jobbet ( i en bil, inte en cykel) så passade på att waypointa dessa.

Har lagt upp dem på sidan och insett att jag måste böka och få till så att man kan se alla kameror på en karta, så får försöka hitta någon gratis karttjänst någonstans, vet ej var en sådan kan hittas.

Annars så rullar det på, börjar få nya idéer för att utveckla och förbättra sidan till Sveriges bästa tjänst av sitt slag men måste få in pengar till webbhotell och domän för att lyckas med detta.

Ska försöka få upp donationsknapp för paypal samt en tjänst så man kan smsa in och stödja projektet, så jag kan hjälpa folk att slippa fartböter i framtiden.

Men har huvudet knökfullt med andra bra idéer, innan jag sätter dessa planer i verket ska jag dock ta tag i och fortsätta med snutvarning.

Inga kommentarer: